DAGENS NOMNOM

Sitteri köket och ätet kokosbollar, eftersom det gåt ju fan inte att käka mackor utan smör!!! (hittar inte smörpaketet..)
Så jag lyssnar till MTV's skrälliga ljud och ser hur otrloigt ljust det är ute! Man blir ju nästan bländad här borta.
Gårdagen var en fin dag. Eller ja inte dag, utan eftermiddag. K.E.N.N åkte över till Monki och huvudtanken var att vi skulle "plugga". Vilket, vi gjorde. I ungefär en halvtimme.  Resten av tiden så lekte vi "sanning och konka" Jösses Amalia vad kul vi hade! Smsroulette och hela packetet var det.
Var tvungen att skicka "Du borde nog testa dig..." till en av mina killpolare och liknade. Haha!
Kul var det iaf! (ily K.E.N.N)

Somsagt, dagens nomnom!
Nu ska jag forsätta att överväldigas av vårkänslorna och bege mig till skolan! Ciao!
btw...vad har hänt med min header??? alltså ååh -.-

Kommentarer
Postat av: k8

det där e olagligt god frukost ! ja dte var sjukt kul igår !!!! monkis lapdance LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖVE <3

2011-03-22 @ 09:52:13
Postat av: Monki

hahaha jag har inga ord för min lapdance..... :*

2011-03-22 @ 10:10:31
Postat av: Annika

2011-03-22 @ 10:29:39
Postat av: Annika

shite asså nom nom

2011-03-22 @ 10:30:20
URL: http://http://annikaomg.wordpress.com
Postat av: Light

gosh de va nice! <3



KEEP IT G.

2011-03-22 @ 14:11:30
Postat av: H a i d i s -

ser du bigbrother ? :D

2011-03-23 @ 10:14:17
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0