We move just like the moon and sun



Detta var väl då dagens awkward outfit bild. Hur gör modebloggare egentligen?
Kände mig som ett rådjur framför en bil med strålkastare.
Hade förövrigt precis tvättat - därav de blåa IKEA påsarna med kläder höhö ;p

Nuuu har man ätit sig mätt och sätter sig för att skriva detta förbannande inlägg.
Imorgon blire av mot Sommarjobbsmässan i Nacka konferenscenter, ska fanimig få ett jädrans sommarjobb.

I bloggen kommer mer bilder av min vardag! Detta ska väl främst vara som en dagbok under gymnasietiden, hehe. Så i sammarbete med Light så blir det mer fina bilder, sånt gillar vi!

Nuuuuu: Ska jag försöka pillra klart med min header.
Juste! Suit Up Day imorgon! You know what to do! Själv så kommer man självklart komma med suit imorgon. Hihi.

Kommentarer
Postat av: Light

Sirre tas med imorgon!!! ;D puss



Keep it G.

2011-03-15 @ 19:36:22
Postat av: Monki

Tackar för att du glömde mig....



But it's cool man!



Ps. Fin bild dedäääär

2011-03-15 @ 19:44:08
Postat av: Floppi

http://levalivet.webblogg.se/

så här göru vettu ;)

2011-03-15 @ 23:03:10
URL: http://levalivet.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0